Kl 00:27

Det blev en gansk kort kväll :) rätt så skönt endå. Var ut en sväng på by å kikade men blev inte så värst pepp när det regnade som det gjorde. Men som sagt en ganska chill kväll med några goda öl i magen. I morgon bär det av tii Vemhån, till farsan och plocka i hop lite grejor i fjöset, sen packa väskorna, för på söndag så tar jag hyrbilen jag fått av chefen och beger mig mot Umeå för att bygga ställning ett tag :) Vet i fan när jag kommer hem faktist, känner att jag är mest sugen på att tjäna en massa kosing just nu, men vist finns det nån person som får en att vilja komma tillbaks om inte allt för lång tid :)

Sköt om er :)



Kommentarer
Postat av: FAKIE

KUUL när man hittar killar som bloggar :)

2010-06-12 @ 01:02:05
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Kaj Modin

Eller snarare lite fagit. Vilket även innehållet tyder på..

2010-06-12 @ 01:38:03
Postat av: Alex odén

Vad fan menar du med det Kaj ? säger du att jag är fag ? !!!!

2010-06-12 @ 11:17:41
URL: http://followaround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0