Stek väder!

Idag har det inte gjorts mycket, men endå varit en skön dag :)
Klev upp vid nio tiden i morse, trött som ett as, efter som att jag satt och donade med bloggen till klockan fyra i morse.
Men som sagt riktigt nöjd med den nya locken på sidan.
Efter jag vaknat och varit uppe en stund så ringde Emma och kollade så att jag inte missade det sköna vädret, Då vart jag glad, och min dag fick en bra start, så det tackar jag för Emma :)

Sedan åkte jag Jonta, Håkan, bond och Danne runt typ hundra varv på sveg med Håkans "lill klitta" och kikade på allt och inget i fin vädret. I kväll vet i huun vad som händer,  ska väl för hoppningsvis kolla på en film med Emma, jag har nämligen laddat ner Robinson Cruse :D vet inte hur många år det va sedan jag såg den sist, måste nog ha vart på mellanstadiet nångång, men har för mig att den var riktigt bra, så jag håller tummarna :)

Vad har ni haft för er i det fina vädret i dag ? kommentera gärna och berätta vad dagen haft att erbjuda :)
Alltid gött med lite kommentarer.

Se you later aligator!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket:) Din blogg är också fin!

Hoppas du får en bra kväll:)

2010-06-10 @ 19:03:44
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0