Vemhån

Nu har jag precis kommit hem från en bra dag med pappsen.
Dagen i Vemhån startade med att jag och farsan kollade lite på Kevin och hanns kommpis när dom hoppade med cykel i ett gjort hopp som dom har byggt på deras bakgård.
Sedan blev det att stuva om lite med alla mina grejor i hanns fjös.
Efter det så blev det lite lunch innan det bar i väg till farmor och farfars stuga i Björnriket, där det bjöds på en sjukt god jordgubbs tårta, och det var väl i stort sätt allt som hände där, en mycket lyckat besök måste jag säga.
Kommer garanterat spendera mycket mer tid där framöver på ledigheterna :)



Hannes, Pappa & Kevin


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: jo det har jag säkert :)

det är nice när man har nära till fjällen och allt sånt, men jag är inte världens bästa på att åka skidor, finns inte så bra ställen här att åka på ^^

2010-06-12 @ 16:30:38
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0