Mitt hår är borta :/

Dom flesta tycker nog att jag ser ut som skit i kort hår, och att jag skulle ha sparat det långa håret!
Och tro mig jag vill inget hellre än att ha långt å gött hår, men sanningen är den att jag har fått så sjukt tunnt hår, så det ser bara bra ut när jag har mössa på mig, och jag vill kunna gå utan mössa också.
Så idag rakade jag av mitt hår, för att ge det en ny start och kommer anntagligen att spara ut igen när det har blivit lite tjockare igen, om det nu blir det vill säga, så jag får väl helt enkelt gå utan ragg & vara ful den närmaste tiden! Hörs Hej


Kommentarer
Postat av: Sofia

ALEEEEEEX ! NEJ SA JAG!

2010-11-26 @ 11:33:59
URL: http://sofiakristoffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0