Mitt nya liv!

Hejsan allihopa.
Va ett tag sen jag skrev här nu.
Jag har som inte riktigt haft något att skriva om tyvär.

För övrigt så har jag jobbat runt i hela sverige senaste 3 månaderna, med att bygga ställning, som jag har hållt på med i snart 5 år.
Börjar bli sjukt less på att göra det.
Flänga runt som nån, jag vet inte vad.

Men nu har jag skaffat mig en lägenhet i Östersund, och mitt nya liv startade i måndags när jag flyttade hit.
Det känns sjukt bra måste jag säga.
Mössbeställningarna bara strömmar in, så jag har fullt upp, vilket är riktigt kul :)
Så i dag klev jag upp kl 05:00 för att börja rita på ett mönster på en mössa som jag fått beställning på.
Nu är mönstret klart och mössan ska påbörjas :)
 
Blev dock lite små less när jag klev upp och va sjukt sugen på lite morgon kaffe, men innsåg ganska fort att jag inte har nått kaffe :/ så i dag har jag bestämt mig för att åka och köpa både ny kaffebryggare och kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0