En fart fylld helg i Värmland!

Har precis kommit hem från säffle där jag har hälsat på Andreas :)
På fredagen så for vi till Karlstad på krogen Tempel, bra drag vare så vi hade skoj.
På lördag va vi och kika på Andreas feta bil, sen begav vi oss till Karlstad och käkade på Ikea, köttbullar å potatis, sjukt jävla gott vare!











På lördag morgon när jag vaknade så tyckte jag mig se en converse sko ligga i sänge bredvid mig så jag lyfte upp den och skulle kassta i väg den, jag lyfter upp den med huvudet bort vänt, å när jag vrider på huvudet så ser jag till min förvånad att jag håller i en  över 1 meter lång ödla :O  tror ni jag sket ner mig lite eller. så jag slänger täcket på den så att bara huvudet sticker fram och andreas glömmer bort ödlan och lägger sig i sängen å chillar, då säger christer titta andreas tänker inte enns på att ödlan ligger alldeles bredvid hanns huvud å då vrider han huvudet mot ödlan och den ligger så nära att hanns näsa nuddar nosen på ödlan :P Så sjukt jävla kul :D





På vägen hem i dag, mitt emellan Mora och sveg så fick jag världens sladd, och sen sladd på sladd på sladd på sladd, å jag tänkte va fan saktar inte farten ner för,? för jag ahde ju släppt gasen, men låg fortfarande i 100 km/h sen kommer jag på att farthållaren är på, inte konstigt att jag inte fick slut på sladdandet :P så jag gör en 360 igenom plogkanten och landar på andra sidan på en upp fart.
Jag kutar ut knäpper kort, garrvar arslet av mig och skyndar mig där ifrån :P inte n buckla på bilen, skaplig flyt!



Kommentarer
Postat av: Håkan

Önskar jag kunde varit med, lät som en oförglömlig helg :D

2011-02-06 @ 20:29:36
Postat av: tove

Kan säga så mycket som, hade ödlan "attackerat" mig, då hade jag dött eller slagit ihjäl något :o

2011-02-27 @ 10:17:30
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0