Sova är bra jävla skönt de

Skulle kliva upp i tid i dag tänkte jag, men de gick ju si så där.
Klev upp för 5 minuter sedan.
Idag blir det till att göra nån beställning på mössor, sen ska jag och min goa Emma gå på stan.
Tänkte se om man kan hitta nån schyst jacka och nån koffta :)
Btw är du nöjd nu syrran på hur jag stavade schyst, min  syster har alltid stört sig på hur jag stavar schyst, jag brukar alltid stava "skyst" även fast jag vet att de inte stavas så, så tycker jag de ser bättre ut och de går av en ren vana, men jag ska försöka å skriva rätt i fortsättningen ;)



Här är tre stycken tröjjor som jag gjorde åt syster, bror och pappa i julklapp, blev riktigt bra tycker jag, kommer även att göra fler sånna längre fram som kommer finnas tillgängliga i butiken, så håll ögonen öppna efter dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0