Borta bra men hemma bäst!

Så där ja, då var man hemma efter 11 dagars jobb i Skellefteå med Jocke.
Körde hård träning varje dag efter jobbet, och har druckit 7 liter mjölk om dagen, så jag ställde mig på vågen i går för å se om jag gått upp nått :)

Och jajamensan det hade jag 3,5 kg på 12 dagar är ju inte så illa pinkat!

Måste ju även berätta om min oflyt jag hade när vi skulle åka till jobbet en morgon.
Biljäveln gick i baklås med nyckeln i och bilen på tomgång, slutade med att jag fick slå in ena bakrutan på bilen.
Känndes ju skapligt ovärt, 700 kr fattigare, tack!

I dag blir det lite träning, ska kötta mig igenom ett benpass.
Sen beger jag mig till Sveg för lite vakt jobba på mysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0