Borta bra men hemma bäst!

Skönt att vara hemma i stan igen, efter en vecka i sveg.
Haft en sjukt skön vecka där, kul å träffa familjen!
Inte så ofta man är hemma vid, blir väl ungefär 1 gång per halvår :/
Små syskonen växer upp så himla fort, synd man missar nästan hela deras uppväxt.

Har blivit en hel del träning nu när jag har vart hemma också, ingenting slår ett hårt pass på gamla hederliga Max gym!
Avslutade min tripp i sveg med att jobba som vakt på hotell mysoxen.

Nu blir det chillning hela helgen med flickan min till massa film å mys, efter som jag har 2 vilodagar från träningen.
sen på måndag börjar hårdkörningen igen, träningen går sjukt bra nu må jag säga.
Hoppas bara de fortsätter så, å att man inte åker på nån skada eller sjuktdom! peppar peppar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0