Hej hopp

Strålande måndag, började med att jag skjutsade Emma till bussen halv sju i morse.
Nu sitter jag å jobbar lite med firman, men känner ett stort sug efter att fortsätta renoveringen i lägenheten min.
Som kanske inte alla vet så köpte jag mig en lägenhet här i Östersund i december.
En 2:a på 66 kvadrat meter, som jag håller på att total renovera.

Sjukt kul att hålla på med, älskar att snickra och dona :)
Så jag slänger upp en bild på sovrummet före och efter bild, för de är i stort sätt klart, och en på ritningen jag gjort på köket nu i dag. Enjoy!

Här är ritningen på köket som jag tänkte göra det.
Gjorde den i Ikeas 3D rit program med exakta mått på rummet så jag ser exakt hur det kommer att bli, fast det kommer att vara vita skåpluckor.



Så här såg sovrummet ut och ser ut, så ni kan väl gissa vad som va före och efter ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0